söndag 24 juni 2012

Vill ha...





... detta vackra hjorthuvud på väggen! Men i stället har jag köpt en snygg tavla som kommer att passa perfekt ovanför vårt köksbord. Jag såg den på ILVA när vi var där i våras och har gått och tänkt på den utan att kunna släppa den. Så jag gjorde slag i saken och ringde dem och frågade om de hade kvar tavlan - och det hade de. Så jag skickade min kära bror att hämta den och nu står den och väntar hemma hos mina föräldrar. Ska ta med den hem när jag träffar dem nästa gång. Så ni kommer att få se den framöver :))

I morgon börjar jag min semester och det ska bli helt underbart!
Önskar er en fin vecka och semester för er som har det :))
Stoooor kram Ester

9 kommentarer:

  1. Jag önskar dig en riktigt skön semester!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas din semester blir alldeles, alldeles underbar, full av glädje, sol och äventyr!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en riktigt skön semester nu.
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  4. Vilken sötis;)) önskar dig en toppenfin semester vännen
    med mycket sol, glass och mys:))))

    Stora kramen....

    Kråke

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en underbar semester! Njut, ät glass, ta det lugnt, mys! Ja, njut!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  6. Ska bli roligt att se tavlan.
    Önskar dig nu en riktigt härlig semester, ha det sååå gott!

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  7. Underbart när man får tag i det man verkligen vill ha!!
    Kul att hitta till dig också, jag återkommer absolut!
    Ser att du också har en son som tagit studenten, samma här:)

    Mvh Milla

    SvaraRadera
  8. Vi körde förbi en enorm Ilvabutik nere i CPH före vi anlände till staden. Kanske tur i oturen att vi valde att inte stanna (Olivia var smått orolig sista timmen) för det hade säkerligen blivit stulet i bilen i så fall. Ruskigt fina saker har de. Synd bara att frakten är rätt dyr om man ska handla online. :-(

    SvaraRadera
  9. Spännande att få se tavlan sen... Hjorthuvudet är riktigt fint!
    Kram
    Helena

    SvaraRadera

Hej vackra!

Jag blir så glad om du har lust att lämna en kommentar. Det värmer innerligt i mitt hjärta.
Om du inte har någon blogg kan du välja anonym om du vill kommentera.

Omtanke och kram till dig!
Ester