tisdag 19 juni 2012

Blogga kan vara ett sätt...




































... av många att hämta kraft och energi efter en dag med energiförlust. Så idag skriver jag för att skingra envisa tankar som inte vill lämna hjärnan. Ett annat bra sätt är att utöva någon form av idrott även om motivationen och orken tryter. Jag mår kanonbra efter en tur i joggingspåret. Andra sätt som jag gillar är att gå ut i vår vackra natur och fotografera. Idag bjuder jag på några inspirationsbilder från en sådan tur. 
Hur fyller ni på ert energiförråd?

En sak som jag tycker är fantastisk, fast otroligt, är att jag har fått en gullig följare från Brasilien - Rita. Hon gillar min blogg och mina bilder. Visst blir man glad! Tänk vilket upptagningsområde vi bloggare har tillgång till!!! Det ger ju oändliga möjligheter, eller hur!

Önskar er allt gott!

STOR KRAM till er alla från Ester

10 kommentarer:

  1. Så roligt att du hittat till mig, då hittade jag till dig också! Och visst behöver man skingra tankarna ibland och hitta inspiration! Vackra bilder du bjuder på!
    /hälsningar Victoria

    SvaraRadera
  2. Ja, jag hämtar energi genom att blogga! Så nu hämtar jag lite här hos dig!
    Finfina bilder på underbar miljö!
    Vi verkar ha samma väsksmak! Din Day väska finns på min önskelista!
    Jag kände på den igår!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder!! Nu får jag inspiration från dig:))

    Kram min fina:)))

    kråke

    SvaraRadera
  4. Jag springer eller powerwalkar :O)
    Har du sett mitt mina mail vännen?
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder! Här hos dig finner man alltid en massa inspiration :) Ha en härlig midsommarafton du fina! Stor kram jessica :)

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder! Underbart hus! Är det ditt kanske?
    Fyller på energiförrådet på många sätt, genom att umgås med mina barn, make, goda vänner, genom att påta i trädgården, läsa böcker, laga mat, promenad mm.mm.

    Önskar dig en riktigt härlig midsommar
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  7. Hej Ester!
    Tack för besöket hos mig, nu hittade ju jag till din fina blogg:)

    Jag joggar också (och bloggar) för att fylla på energiförrådet, ska ta mig en tur i motionsspåret imorgon bitti tänkte jag.

    Ha en trevlig midsommarhelg, kikar gärna in här igen!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  8. JA men visst är det häftigt med bloggningen, när det kommer till att hitta nya bekantskaper. Det ger så mycket!
    Känner igen det där med att blogga och finna kraft, det har ibland varit det enda jag orkat. Att fylla på med energi är så otroligt viktigt och jag försöker medvetet göra det dagligen, bästa sätten är att gå ut i naturen, motionera eller att meditera. Det bästa är faktiskt kombinationen av alla de tre sakerna samtidigt.
    Vilka vackra bilder du bjuder på och tänk att få bo i det läckra huset :) Vilket drömhus!
    Sköt om dig nu och önskar dig en mysig midsommar :)
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  9. Ja, det är mysigt med bloggandet när det är gulliga människor som läser och skriver... såna som du.;-) Kram

    SvaraRadera
  10. Superfina bilder, ja men visst är det så att bloggningen kan göra att man kopplar ifrån ett tag!

    Ha en underbar midsommar:)
    Kram Åsa

    SvaraRadera

Hej vackra!

Jag blir så glad om du har lust att lämna en kommentar. Det värmer innerligt i mitt hjärta.
Om du inte har någon blogg kan du välja anonym om du vill kommentera.

Omtanke och kram till dig!
Ester