torsdag 15 oktober 2015

I`m back...





...on track again!



Vad hände?
Ja, det kan man fråga sig!

Lusten att blogga tog slut, inspirationen att fotografera försvann.
Det kan vara så och det är ok att det är så.

Jag skriver ju i första hand för min egen del, 
det är en bonus om någon annan läser och gillar mina bilder och det jag skriver.

Men så började lusten att fotografera komma tillbaka lite,
och jag började få tankar på att dokumentera genom att blogga igen.

Så nu får vi väl se då om det håller i sig.

Jag har har en ledig dag och har precis varit ute och gått en promenad i höstsolen.
Tog dock inte med mig kameran på denna tur eftersom jag skulle gå en långrunda.

Ska hoppa in i duschen nu och sedan får vi se vad som händer.
Kanske en tur med grannen till en möbelaffär för att vara smakråd?



Önskar dig en underbar dag!

Kram Ester

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej vackra!

Jag blir så glad om du har lust att lämna en kommentar. Det värmer innerligt i mitt hjärta.
Om du inte har någon blogg kan du välja anonym om du vill kommentera.

Omtanke och kram till dig!
Ester