onsdag 6 juni 2012

Tulpanfrossa...













 ... det gäller att passa på att njuta av dessa godingar när de blommar. 
Jag har nära till en fantastisk park där de formligen gödslar med tulpaner ;-). 
Självklart är jag där med kameran och förevigar skönheterna!

Idag har vi firat Sverige! Har ni haft en fin Nationaldag?

Jag och mannen har tagit en runda på MC:n och de är helt magiskt vad fint det är ute just nu! 
Skärgård, hav, blommor, kor, hus, porlande vatten... 
Att åka MC gör att man kommer lite närmare naturen helt enkelt!

Jag önskar er en go avslutning på veckan!

Kram till er alla från Ester!

9 kommentarer:

  1. Vilka fina och annorlunda tulpaner!

    Här är det bara studentförberedelser som gäller!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej du fina! Ja det var verkligen en massa skönheter att titta på :) Så ovanliga sorter! och helt fantastiska färger. Man blir verkligen glad bara av att titta på dom. Igår på national-dagen blev det mest bara en riktigt slappar-dag, med go grillning och smarrig tårta..en med andra ord härlig dag :) Ha det gott!Kram jessica.

    SvaraRadera
  3. Hej vad fina bilder du bjuder på. Visst är det fint ute nu med alla blommor och allt grönt. Ha en fortsatt fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra bilder du bjuder på idag.

    Jag hoppas att du får mycket glädje av de fina ljuskopparna, tusen tack för din beställning!

    Ha en mysig kväl!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. sååå vackert vännen!:)) Jag njuter i fulla drag och vill se meeeeer:)))

    Kram på dig och ha en härlig helg:))

    kråke

    SvaraRadera
  6. Tack för fina hälsningar hos mig! Lägger till mig som följare hos dig och din fina blogg, genast!
    Mc-tur, låter helt toppen!
    Ha en fortsatt fin fredagskväll!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  7. Visst är hjärtat fint och då kan jag tala om att det finns i större storlek. Maila till Violan så skickar hon säkert :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  8. Mmmm... så vackert!

    Jo, jag har bott på Österlen. I Hammenhög och Simrishamn. Gick vårdskolan där.
    Plockat äpplen och päron för Kiviks musteri har jag också gjort.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  9. Vilka fantastiskt fina tulpaner du visar! Helt ljuvliga!

    Önskar dig en skön helg
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera

Hej vackra!

Jag blir så glad om du har lust att lämna en kommentar. Det värmer innerligt i mitt hjärta.
Om du inte har någon blogg kan du välja anonym om du vill kommentera.

Omtanke och kram till dig!
Ester