lördag 9 juni 2012

Danmark...



... vann över Holland nyss! Det var lite oväntat, men riktigt kul. Grattis till våra grannar, de goa och avslappnade folket!

Idag har vi varit i den lite större staden i öster och shoppat kläder till yngsta sonen, grejer till äldsta sonens student, blommor och krukor. Det har varit ett strålande försommarväder idag.

Vi har även haft fikabesök av några bekanta som vi inte har träffat på länge. Det blev fika i solen - härligt!

Ha en fortsatt fin helg mina vänner!

STOR KRAM! 
Ester 

7 kommentarer:

  1. Alltid kul med en skräll ! ;) Grattis Danmark ! Nu har jag fått tillbaka bilderna utan att göra något så det var väl något knas !? Men å andra sidan så kan jag inte lägga in nya bilder på kanten & det har Blogger inte förvarnat om !?
    Ha en härlig lördagkväll nu blir det Tyskland-Portugal ;)
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det härligt! Vi haft det skitkul men det är också skönt när det är över o man äntligen kan koppla av!

    Lycka till nästa vecka.

    Fotbollen "skiter" jag ärligt talat i:)

    Kram

    SvaraRadera
  3. hihi.. har inte tittat alls, den delen får sambon stå för :) Men ska titta på måndag iallafall.
    Vad kul att du kikade in hos mig, det gör mig så glad.
    Sköt om dig nu och hoppas du får en mysig helg
    Kram
    HElena

    SvaraRadera
  4. Ja mannen sa det iom att han var på fotbollskväll med grabbarna. Kommer säkert vara ett jäkla liv där nästa fredag då vi är där då de spelar igen. ;-)

    SvaraRadera
  5. Kram till dig snälling.:-)

    SvaraRadera
  6. Ja, stort Grattis till de trevliga och gemytliga danskarna!

    Önskar dig en skön vecka
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  7. Hej fining! Kollar just nu på Sverige(och bloggar samtidigt;))

    Skickar en BAMSEKRAAAAAAAAAAAAAAAM:))

    kråke

    SvaraRadera

Hej vackra!

Jag blir så glad om du har lust att lämna en kommentar. Det värmer innerligt i mitt hjärta.
Om du inte har någon blogg kan du välja anonym om du vill kommentera.

Omtanke och kram till dig!
Ester