fredag 29 juni 2012

Årets sommarkombo...





... blir nog gummistövlar och blommor ;) 

Gummistövlarna har jag valt eftersom det varit bästa skodon regniga dagar och blommorna har jag valt eftersom en sommar utan blommor är ingen sommar.

Tidigare idag var jag på torget i staden och köpte dessa blommor och en hortensia. Gummistövlarna har jag införskaffat tidigare med tanke på sommarens plantering.

Just nu regnar det här så det får bli en hörna i soffan tillsammans med en god bok nu!

Kram Ester

8 kommentarer:

  1. En bra kombo...stövlar och blommor.
    Önskar dig en fin helg.
    Kram från en lite grå och regnig Hörna

    SvaraRadera
  2. Så gulligt det blev.:-) Kram

    SvaraRadera
  3. Så fiffigt!
    Jag tror nästan att jag skulle behöva stövlar idag på Junibacken!
    Ha en fin lördag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Haha...en riktigt BRA combo:)

    SvaraRadera
  5. Gillar verkligen din bild :) Vi får dock hoppas att stövlarna mest kommer behövas för trädgårdslandet och inte så mycket på grund av regn...
    Kram Monica

    SvaraRadera
  6. Hej fina! Vilken härlig oslagbar kombo:))) Hoppas du njuter av ledigheten och bara har det sååååååå bra:)) Vi hörs snart:))

    kram kråke

    SvaraRadera
  7. Hej på dig du fina! Alldeles underbar bild :) Så charmig :) Ha det så gott!Kramisar jessica.

    SvaraRadera
  8. Coolt sätt att plantera blommor på!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Hej vackra!

Jag blir så glad om du har lust att lämna en kommentar. Det värmer innerligt i mitt hjärta.
Om du inte har någon blogg kan du välja anonym om du vill kommentera.

Omtanke och kram till dig!
Ester