tisdag 20 oktober 2015

Ännu mera...




...höst :)


Det slår mig att jag faktiskt kan njuta av alla vackra höstfärger i år.
Hösten och vintern är inte riktigt min årstid annars. Jag gillar våren och sommaren bäst.

När jag körde hem från jobbet idag ville jag stanna längst vägen flera gånger.
Jag såg den ena "bilden" efter den andra - tänk om jag hade haft kameran med mig,
och 
tänk om det varit möjligt att stanna där, precis där, 
i det korta ögonblicket,
där den perfekta bilden uppenbarade sig.

Tror att jag skippar jobbet i morgon och ger mig ut på en fototur ;)
Nej, det går ju inte, jag får helt enkelt vänta till helgen.


Allt gott!

Kram Ester

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej vackra!

Jag blir så glad om du har lust att lämna en kommentar. Det värmer innerligt i mitt hjärta.
Om du inte har någon blogg kan du välja anonym om du vill kommentera.

Omtanke och kram till dig!
Ester