tisdag 13 augusti 2013

Öde strand...


God kväll!

Så här öde har det inte varit på stranden på väldigt länge.
Jag fick ha stranden helt för mig själv.
Rofyllt och vackert!

Jag har jobbat drygt en vecka nu och försöker att behålla semesterlugnet.
Än känns det som sommar ute även om man börjar ana höstluften.
Rönnbären lyser röda och den vilda ljungen blommar, säkra hösttecken.

Idag har jag bokat en weekend till mig och mannen på hemlig ort.
Vi har bröllopsdag i september!
Det ska bli mysigt att åka iväg och visst är det spännande att överraska någon.

Varm kram!
ESTER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej vackra!

Jag blir så glad om du har lust att lämna en kommentar. Det värmer innerligt i mitt hjärta.
Om du inte har någon blogg kan du välja anonym om du vill kommentera.

Omtanke och kram till dig!
Ester