tisdag 28 maj 2013

Lusten är nog tillbaka...



... tror jag...

Jag har haft en paus från bloggandet, det har bara blivit så. 
Det har också varit en period med ett antal oväntade händelser, några av dem extra tunga.

Livet går vidare.

Sommaren har kommit till oss, det var verkligen efterlängtat.
Idag har jag varit och kompletteringsköpt en klematis. Klematis är en av mina favoriter.
En annan favorit är hortensia, känns som jag kan ha hur många som helst.

Husen är en av mina "favoritinredningsdetaljer". De har en sådan härlig patina!

Jag önskar er en underbar morgondag, det är min lediga dag och jag ska njuta.

Kram
ESTER


2 kommentarer:

Hej vackra!

Jag blir så glad om du har lust att lämna en kommentar. Det värmer innerligt i mitt hjärta.
Om du inte har någon blogg kan du välja anonym om du vill kommentera.

Omtanke och kram till dig!
Ester