onsdag 10 april 2013

Vem vill inte...



... slå sig när här en tidig sommarmorgon och njuta av sol, fågelsång och en kopp kaffe?

Det sänds många trädgårdsprogram på TV nu. 
För någon dag sedan såg jag ett program där en familj fick hjälp att göra en gammal trädgård mer barnvänlig.

Så med detta i baktanken kommer här några bilder från mina föräldrars trädgård som vuxit fram under 25 år.
Deras trädgård innehåller många rum och platser att slå sig ner på och njuta av.
De är alla skapade utifrån deras många idéer och av vackra naturliga material.



De har byggt en damm som självklart innehåller både näckrosor och fiskar.




Ett gammalt solur med härlig patina pryder sin plats i trädgården.




Och ytterligare en plats att slå sig ner på.


Med detta önskar jag er en underbar dag!
Varm kram
ESTER

4 kommentarer:

  1. Vilken vacker trädgård dina föräldrar har! Precis så där med små vrår och skrymslen där man kan sitta ner och filosofera över en kopp kaffe är så himla fint. Tänk att vi snart är där bland blommande syrener och solvarma jordgubbar igen :)
    Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder, jag blev frälst på den första.. verkligen vackert. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Så vackert och jag vill genast sätta mig med en kopp kaffe på den där bänken och njuta av sol och fågelsång....och jag säger som Monica...tänk bara solvarma jordgubbar...mmmmm:)))

    kram fining!:)

    kråke

    SvaraRadera
  4. där skulle jag gärna slå mig ned en stund med en kopp kaffe och bara njuta.

    SvaraRadera

Hej vackra!

Jag blir så glad om du har lust att lämna en kommentar. Det värmer innerligt i mitt hjärta.
Om du inte har någon blogg kan du välja anonym om du vill kommentera.

Omtanke och kram till dig!
Ester