söndag 24 mars 2013

Skorna väntar också...




... på att vintern ska släppa sitt tag om oss. Tills dess får de posera lite framför kameran. 

Denna helgen har varit en väldigt lugn helg. Vi har inte gjort många knop. 
Det känns inte som vi vill gå ut i detta kalla, blåsiga och snöiga väder. 
Idag skiner i och för sig solen lite då och då, men på andra sidan himlen är det snöoväderssvart.

Jag har trots det satt ut solstolen, för att värma upp den, så att jag sedan kan klä på mig en massa kläder, filtar och njuta en stund av solens strålar. Får se hur det går!

Tänkte i alla fall gå ut en runda i skogen senare i eftermiddag för att plocka lite björkris som jag ska påskpynta och arrangera i mina blomlådor ute.

Ha en skön söndag!

Kram Ester

11 kommentarer:

  1. Nu vill man verkligen ut i vårsol med vårskor! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag kom ut men det var så kallt så jag var mest sur o idag blev det tyvärr ingen solstol. De där skorna ser lockande ut, tänk när man kan få lov att använda sådana skönheter!

    SvaraRadera
  3. Ja, nog väntar både skor och annat på att vintern ska släppa taget...

    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Ja nu vill jag verkligen ha vår, tror aldrig jag längtat så mycket efter det som nu.
    Vad kul, du måste fråga vilket gym sonen tränar på.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska fråga honom nästa gång vi pratas vid. Kram

      Radera
  5. Som vi väntar och väntar....

    SvaraRadera
  6. Vad man väntar nu =) Men denna veckan skulle kunna blir helt okej har jag hört. Hoppas på det. Vilka snygga skor =) Måste leta efter mina med.
    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  7. Verkar som att det ska fortsätta vara kallt. Men sålänge solen vill vara framme är jag nöjd! Ha en fin påskvecka! Kram

    SvaraRadera
  8. Herlige sko ;-)

    Ønsker deg en flott uke og en riktig god påske ;-)

    SvaraRadera
  9. Ja, de längtar efter att få komma ut kan man se. Sådär vita ska sneakers inte vara :) :)

    SvaraRadera
  10. Vårskorna har åkt på och av här i några veckor beroende på vädret... Vi har inte haft snö på ett bra tag!
    Snygga skor! Jag väntar också att få ta på
    Mig min alldeles för vita oanvända sneakers!

    Kram Sandra

    SvaraRadera

Hej vackra!

Jag blir så glad om du har lust att lämna en kommentar. Det värmer innerligt i mitt hjärta.
Om du inte har någon blogg kan du välja anonym om du vill kommentera.

Omtanke och kram till dig!
Ester