fredag 25 januari 2013

Vad hände...


... kanske en del av er undrar... ja, jag också :)

Lånad av Malmöhus Mäklarna

Hej på er alla bloggare!

Nästan en hel månad har gått sedan årsskiftet och jag har varit osynlig ett bra tag med andra ord :)

Jag är hemma på grund av förkylning för andra gången detta året :(  
Passar på att surfa runt på mäklarsidor. 
Hittade en stämningsfull bild av några villor i Västra Hamnen i Malmö. 
Husen ligger väldigt tätt, inget för mig egentligen, men de är ganska coola på insidan.

I morgon blir det troligen en tur till det stora varuhuset med möbler tillsammans med ett par vänner till oss. 

Jag önskar er en riktigt fin helg!

Ett helt fång kramar till er!
Ester

14 kommentarer:

  1. Ett fång till dig också!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka till bloggvärlden!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  3. Ser nästan lite utländskt ut om det inte vore för vädret...hehe
    Krya på dig !
    Må så gott !
    Kram Anki

    SvaraRadera
  4. Ja! Velkommen tilbage og rigtig dejlig weekend til dig :-)
    Kram Tina/OddStyle

    SvaraRadera
  5. Välkommen hit igen och ha en fin helg! kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Välkommen tillbaka. :)

    Önskar dig en trevlig helg.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Hejsan, allt bra ?

    P.s Fin blogg :)

    SvaraRadera
  8. Välkommen tillbaka!
    Ha en trevlig fredagskväll!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Hej Ester
    Välkommen tillbaka....å krya på :)
    å missa nu inte....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  10. Vad härligt att du är tillbaka! Ha en finfin helg och ett fång kramar tillbaka till dig! Monica

    SvaraRadera

  11. Hej Ester!

    Kikar in för att önska dig en trevlig helg

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  12. Jag tycker (som ovan) att det ser lite utländskt ut!!
    Krya på dig och ha en fin helg

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  13. Sköt om dig och hoppas du känner dig bra! Kram :)

    SvaraRadera

Hej vackra!

Jag blir så glad om du har lust att lämna en kommentar. Det värmer innerligt i mitt hjärta.
Om du inte har någon blogg kan du välja anonym om du vill kommentera.

Omtanke och kram till dig!
Ester