söndag 26 augusti 2012

En härlig fest...





... var jag på hos våra fina grannar igår. Det var en kombinerad kräftskiva, barbeque- och thai-fest. 
Låter kanske som en konstig kombo, men med amerikanare, thailändare och svenskar måste det få bli så. 
Vi åt kräftor, räkor, västerbottenpaj, vårrullar, ris, fläskkött med bambu, ribs, kyckling, sallad och bröd. 
Och vet ni vad, det var en underbar buffé och vi njöt i massor.





Fram på småtimmarna blev det party, party och vår granne brukar då plocka fram lite maskeradsaker.
Man skulle kunna tro att vi har en känd artist som granne, men så är inte fallet :)

Tack för era goa kommentarer, jag blir så glad!

Önskar er en fin fortsättning på söndagen!
Stora kramen!
ESTER

12 kommentarer:

  1. Låter som en kul tillställning tycker jag!
    Ha en fin söndagskväll!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Jag som älskar att blanda hej vilt, tycker att det låter som en förträfflig fest :)

    SvaraRadera
  3. Hihi...ni måste haft det toppen!!:))))

    Kram going och ha en mysig söndag:))

    Kråke

    SvaraRadera
  4. Hej, hittade till din blogg via My happy home. Kul fest, jag har själv en sådan peruk och med solbrillorna till vid fartkamerorna så får jag nog inga böter. Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig fest ni verkar haft! Här la vi oss också sent inatt vilket känns idag! Så nu blir det sängen!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Lät precis som en alldeles underbar combo:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  7. PS. Underbar hälsning till oss läsare...Kram!

    SvaraRadera
  8. Det låter som en härlig fest, vad kul!

    SvaraRadera
  9. Vacker blogg du har Ester!

    Tack rara för din hälsning.

    Nu ska jag njuta av allt fint här...

    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  10. Hej fina du! Så ni har också varit på mysig fest i helgen :) Visst är det härligt att få komma ut ibland och skratta en massa:) och äta gott i trevliga vänners sällskap, det lever man på länge :))Ha en bra vecka!kram jessica.

    SvaraRadera
  11. Låter som en trevlig och väldigt god fest;)
    Kul med peruker... Kram

    SvaraRadera
  12. Låter ju supermysigt! Partaj och massor av god mat :)
    Ha en fin vecka!
    Kram Monica

    SvaraRadera

Hej vackra!

Jag blir så glad om du har lust att lämna en kommentar. Det värmer innerligt i mitt hjärta.
Om du inte har någon blogg kan du välja anonym om du vill kommentera.

Omtanke och kram till dig!
Ester