måndag 30 juli 2012

Tack för era goa kommentarer...





... de värmer och gör mig så glad!


Hur har ni det? Har ni fortfarande semester och är vädret finare?

Själv har jag varit inne och jobbat en vecka och är nu ledig igen i en vecka. Det gick lättare att komma tillbaka till jobbet när jag visste att jag hade ytterligare en vecka som väntade. Jag hann få undan lite som samlats under min ledighet.


Köpte denna tavlan hos fina Agneta som driver bloggen Nyanser av vitt och nätbutiken Signerat AJ
Hon har rea just nu, så skynda och fynda ;)

Nu ska jag ut och fånga solen, den lyser just nu :)


STOR KRAM!
Ester

7 kommentarer:

  1. Hej på dej. Visst är det skönt med ledighet, själv är jag ledig sååå himla skönt med semester. Pysslar målar och gör det jag vill göra. Precis en sådan tavla har jag också, fin tycker jag. Ha en fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Ja det är duntäcken, men de är gamla, hemskt prassliga och innehåller ungefär två fjädrar styck.;-) Kram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att ha ännu en vecka ledigt. Tack söta för den fina reklamen.Och tack också för de fina orden om min möbel. Du är välkommen på en latte :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Har själv funderat på denna snygga tavla!:) Riktigt läcker detalj i hemmet:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Hej du fina! Tack för tipset, tavlan var sååå fiin!!precis i den smaken som jag gillar :))Ha en härlig kväll! Stor kram jessica.

    SvaraRadera
  6. En sådan ville jag ha men den är slutsåld! Den är ju så fin!
    Ha det bra!
    kram

    SvaraRadera
  7. Vilken fin tavla, förstår att du slog till på den!
    Vad skönt med en semestervecka till, vi hoppas verkligen solen håller sig framme hela veckan!
    Jag har ju haft ledigt tre dagar i veckan hela sommaren och det är ju lite som semester... Kommer nog bli någon vecka ledigt efter augusti också, när jag stänger till gårdsbutiken, får väl hoppas på lite sensommarvärme då :)
    Kram Monica

    SvaraRadera

Hej vackra!

Jag blir så glad om du har lust att lämna en kommentar. Det värmer innerligt i mitt hjärta.
Om du inte har någon blogg kan du välja anonym om du vill kommentera.

Omtanke och kram till dig!
Ester