lördag 28 april 2012

Igår när jag kom hem...



... var himlen somrigt blå med vackra slöjmoln. Tyvärr kan man inte säga det om dagens himmel. Men det ska ju bli bättre sägs det. Så tills dess får ni njuta av gårdagens himmel. 

Idag började jag dagen med ett pass Aqua-Bike, det var en intressant företeelse som jag inte provat innan. Jag trodde att det skulle vara typ motionscyklar som de satte ner i vattnet ;-) men så klart var det inte det. Det var i stället en rund platspinne med "simdynor" i varje ände och i ena änden var det handtag att hålla sig i. Man använde den som en käpphäst - och det har vi väl alla provat när vi var små? Benen hängde i vattnet och du tog dig fram genom att "cykla" med dem. Vi gjorde även ett antal andra övningar med käpphästen med mer eller mindre framgång. Tänk er att ställa sig på den och sedan försöka hålla balansen i vattnet. Hm! jag gissar att jag kommer ha en del träningsvärk i morgon även om jag tränar hyfsat regelbundet.

Nu njuter vi av helgen och hoppas på denna himmel från och med nu!

Stor kram till er!
Ester

6 kommentarer:

  1. Stor kram till dig oxå fina och ha en underbar helg:))

    Kram kråke

    SvaraRadera
  2. Det har jag aldrig testat. Ha en fin söndag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Det låter spännande, har jag aldrig provat!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt härlig valborgsmässoafton! Stor kram jessica :)

    SvaraRadera
  5. Halloj!

    Vilket annorlunda träningspass du har testat. Det har jag aldrig hört om innan. Men, det kommer väl nytt hela tiden och jag är ingen träningsmänniska direkt. Håller mig gärna till skogen o promenerar eller springer.

    Önskar dig en fin 1:a Maj!
    //Linda

    SvaraRadera
  6. Tittar in för att önska dig en fin tisdag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Hej vackra!

Jag blir så glad om du har lust att lämna en kommentar. Det värmer innerligt i mitt hjärta.
Om du inte har någon blogg kan du välja anonym om du vill kommentera.

Omtanke och kram till dig!
Ester