söndag 18 mars 2012

Blommor på fat

Det var ett tag sedan jag skrev här. Inte medvetet, men det har bara blivit så. Anmälde mig till en starta eget kurs som tyvärr blev inställd. Visst är det lätt att tappa fokus då en stund. Men sedan är det bara att borsta av sig och sikta uppåt och framåt igen.

Detta vackra kakfat hittade jag på Hem & Villamässan i Malmö som jag besökte i början på mars. Jag har en massa andra fina bilder därifrån, men jag är ju helt ny på det här med att blogga och att redigera bilder. Ni får helt enkelt hålla till godo med denna första bild.

Våren börjar göra sitt efterlängtade intåg. Det är helt fantastiskt så mycket underbara stunder vi har att se fram emot. Fåglarna sjunger för fullt i vår skog. Min favoritfågel är koltrasten som sjunger så vackert. Att sitta en tidig morgon och lyssna på fågelsången med en kopp kaffe, det är en lisa för själen.

Fånga våren!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej vackra!

Jag blir så glad om du har lust att lämna en kommentar. Det värmer innerligt i mitt hjärta.
Om du inte har någon blogg kan du välja anonym om du vill kommentera.

Omtanke och kram till dig!
Ester